Powered by mp3us.com Hello
hOmE|||| ArCh!vE |||| L!nkS|||| CmA theMe||||mE|||| pOsTs

پنج شنبه 3 اسفند 1391برچسب:,
Hello

layground school bell rings again
دوباره زنگ مدرسه به صدا در اومد

 

 
Rain clouds come to play again
دوباره ابرهای بارانی بازیشون رو شروع کردن


Has no one told you she's not breathing ?
کسی بهت نگفته که اون دیگه نفس نمی کشه؟

 

 
Hello, I am your mind giving you someone to talk to,
آهای، من ذهن تو هستم، کسی که میتونی باهاش صحبت کنی


Hello...
آهای. . .

If I smile and don't believe,
اگه لبخند می زنم و باور نمی کنم

 

 
Soon I know I'll wake from this dream,
بزودی از این خواب بیدار می شم


Don't try to fix me, I'm not broken,
سعی نکن من رو درست کنی من خراب نشدم

 

 
Hello, I'm the lie, living for you so you can hide,
آهای، من دروغی هستم که می تونی پشتش مخفی شی

 

 
Don´t cry...
گریه نکن. . .

Suddenly I know I'm not sleeping,
ناگهان متوجه میشم که خواب نیستم

 

 
Hello, I'm still here,
آهای، من هنوز اینجام

 


All that's left of yesterday...
چیزی که از دیروزت برات باقی مونده.



نظرات شما عزیزان:

sara
ساعت23:44---25 اسفند 1391
ممنون که از وبلاگم خوشتون اومد مرسیییییییی.عزیزمپاسخ:خواهش عزیزم!خوب وبت خوب بود دیــــــــــــگه!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ 23:4 Yasaman
CmA tHeME
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 23
بازدید کل : 9163
تعداد مطالب : 8
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1


Get a Glitter Calendar Click Here